Sider

mandag 23. januar 2012

Dåpsforberedelser

Her i heimen driver vi på med forberedelser til dåp. Nå er det under en uke til det braker løs. Jeg gleder meg veldig og er i full gang med å lage lysdekorasjoner, bordkort, dåpskort og annen pynt. Jeg har også samlet sammen noen ting og tang som vi skal pynte lokalet med.




Bordkortene har jeg prøvd meg litt fram og det blir nok hvite hjerter med blå sløyfe på. Enkelt, men veldig pent! Jeg har vært på salgt på Tilbords og kjøpt bamsen og hesten som vi også skal pynte med. (egetnlig er det julepynt så det var på 70 %)
Jeg har planer om å ha det lyst, lekkert og blått. :)

Klem fra Isabelle

P.S Husk give awayen min hvor du kan vinne et emaljeskilt. Trekning 25. januar!
(Link oppe til venstre på bloggen)

1 kommentar:

LYKKEBO sa...

Ser kjempe fint ut!
Og jeg må ta turen på tilbords ser jeg;)
Masse lykke til med dåpen til helgen!
Klem