Sider

mandag 30. mai 2011

Fra bruktbutikken

En tur på bruktbutikken resulterte i en flott nytt, blått fat til kjøkkenet.
Sweet!



palma fra bohus.no

Vi har forresten endelig kvittet oss med den svarte skinn salongen! Halleluja! Jeg aner ikke hvilken sofa vi skal kjøpe, men jeg vet at den skal ikke være mørk. Er det noen som har erfaring med Karlstad fra IKEA eller Palma fra Bohus?? Har ikke fått prøvd Karlstaden siden vi ikke har en IKEA nær meg... :(
Jeg trenger noen råd og erfaringer. Hvilken sofa har du og er du fornøyd med den??


Klem fra
Isabelle

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, vi er også på utkikk etter en sofa og har prøvd mye fra Ikea men vi finner ikke en som har like god sittekomfort som den vi har nå. Den er forresten 18 år gammel og like god å sitte i nå. Har fått den omtrukket en gang. Har hørt på priser nå men det er så skrekkelig dyrt. Den er helt fin ennå men ønsker meg en lysere:)

-Kamilla- sa...

Har Ektorp og er kjempefornøyd med den :0) Så kjekt å kunne ta trekket av og hive til vask hvis noen søler. Til vanlig har jeg liggende et par laken og en pen gardin over sofaen, alt er i hvitt. Er bare å hanke i hop lakenene og riste av smulene. Lettvint ;0)
*Klem*
-Kamilla-

Maris Gyngestol sa...

Kjempe fint fat! Nydelig blåfarge!
Jeg har ikke prøvd noen av de sofaene, men lykke til med leting! Blir nok fint med noe annet enn skinnsofa.. ;)

Ha en fin kveld!
-Mari