Sider

søndag 27. mars 2011

Det ble visst lenge mellom innleggene nå. Jeg skylder på mangelen av energi, og vi får håpe  at det kommer seg... snart!
I dag skal jeg freshe opp soverommet. Jeg var på Kid og kjøpte et nytt sengesett, med mønster og farger som jeg ikke har og aldri har hatt før.
Det var på tide å fornye soverommet og gjøre det litt mer vårlig. Ingenting fikser vel det bedre enn et nytt sengesett og litt stæsj!




Men først søndagsfrokost med kokt egg og te...
Ønsker dere alle en fin-fin søndag!

Isabelle

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var koselig og romantisk.Klæm fra ho bortafør.....

Karen sa...

Nydelig sengetøy :)
du må kose deg med fornyelsen - jeg lengter etter førnyelse jeg også, men helst i form av sol, vår og blomster utenfor husveggen!

Ha en finfin dag :)
*klemmer*

home 4us sa...

Hei

Fine sengtrekk. Må vel innom KIDDEN snart og fornye senga.

Bruke bomullsgarn fra Drops som hete muskat:)

Ja e' i vårmodus!

Piulfen sa...

Så fint og deilig sengetøy. Jeg har en liten award inne hos meg, hvis du vil ha :)