Sider

torsdag 13. januar 2011

Lue med bling

I dag har jeg laget denne restegarns-luen. Måtte improvisere litt med fargene, for jeg hadde så lite av hver farge. Jeg må få brukt opp noe garn, det bare hoper seg opp her.
Slik ble resultatet:



Jeg festet en hval-nål på. Jeg kjøpte den på loppis i vår. Dette er min første lue med bling-bling og jeg ble super fornøyd med den. Så denne tror jeg at jeg skal beholde selv! :)

Eller så sitter jeg å surfer på epla og leter etter artige ting.
Jeg har sett meg ut noen mummi-øredobber hos Maganda som jeg vurderer å kjøpe. Har du en favoritt epla-butikk og hva bruker du å være på utkikke etter??
Jeg liker bare å kikke, men kan jo komme over hva som helst der!


Klem fra
Isabelle

9 kommentarer:

Katrine sa...

For en stilig lue, lekkert med litt bling :o)

AlottesVerden sa...

Alltid godt å få tatt litt av alt garnet man har liggende...utrolig fine farger i luen:)

Ha en god uke videre:)
Ann-Charlotte

Lykkeliten sa...

Den var skkkelig fin! Skjønner godt at du vil beholde den selv:) Håper jeg en dag finner tålmodighet til å lære meg å strikke...;)

Ha en nydelig torsdagskveld, klem♥

Anonym sa...

En flott lue! Lurt å bruke opp litt restegarn.
Klem fra Igi

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Hei Isabelle!
Du, jeg har forsøkt å sende deg en mail, men ikke noe svar. Kan det være at den har havnet i søppelpostkassen din?
Ha en fin helg!
Hilsen Jeanette Bækkevold:-)

Eli Kristin Magnussen sa...

Herlig lue i glade farger! Mye flott her i bloggen din. Jeg kan ikke sy og har heller ikke maskin, så jeg er veldig imponert over de flotte hjertene. Lykke til videre med nye prosjekter!

God helg,
Eli Kristin

Silje sa...

Den var skikkelig skikkelig fin!!

-Kamilla- sa...

Nydelig bling lue!! Kan jeg spørre hvilket garn du bruker til å hekle luene?? Du skjønner at jeg har tenkt til å hekle en til meg selv, men er usikker på hvilket garn jeg skal bruke...
Hjertene dine ble jo kjempefine!! Stå på, det går bedre etterhvert :0) Og slipp ut noen nord-norske gloser når det trengs! *Smile*
Kos deg så masse!!
*Klem*
-Kamilla-

Lilliannes verden sa...

Eg har ein gledelig nyhet til deg på bloggen min :)