Sider

fredag 3. desember 2010

For en stressende tid begynnelsen av desember er. Det er julebord, julegran tenning,adventstund, nissemarsj, julebord på nytt igjen, Lucia frokost og alt dette samtidig som man bruker timesvis i butikker for å prøve å bli ferdig med julegavene....noe som jeg enda ikke har klart! Huff...
Vi skulle jo stresse ned, slappe av og kose oss i desember! Det må man rett og slett sette av tid til.

 Jeg og Lille M har begynt å pakke inn julegavene. Jeg har valgt å pakke noen av småpakkene med gråpapir, hyssing, hjemmelaget sopp-merkelapp og granbar fra hagen! Flott og enkelt!


Jeg elsker alle soppene som er i vinden i år...
De er så søte!
synes dere ikke??


GOD HELG!
Hilsen
Isabelle

6 kommentarer:

Janne sa...

Så fint det blir! De lappene var supersøte:)
Pepperkakehusene ja...hehe...det er seks i alt, og de er ment som små adventsgaver til noen av mine kjære:) Det er små hus altså! Spørs om det er seks igjen når de er forsøkt montert i morgen....

Klem, Janne

Lykkeliten sa...

I år har jeg faktisk (nesten) klart det som er målet hvert år....
Har fått unna de fleste gaver, og julematen er allerede i hus, så da er det bare baking, vasking og kos som gjennstår i desember:) Må si jeg er litt stolt over meg selv i år ja! hehe...

Utrolig flott gave du har pakket inn. Ser at det er lagt ned omtanke og kjærlighet i gaven:) Ikke noe som bare er slengt sammen i en fei! Den soppen som merkelapp var herlig. Skulle ønske jeg var like kreativ når jeg pakket inn=S

Ha en fantastisk desember-lørdag!
Klem ♥

Ragnhild S sa...

Veldig lekkert! Enkelt, men godt!

Ha en god lørdagskveld!

Loppeklem

LYKKEBO sa...

Godt å høre det ikke bare her det går i ett! Har laget plan på kjøleskapet- hele desember og den er sånn ca:full!! Hehe.. Litt kaos, men kos å;)

Kjempe søte sopper;)
Klem

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Så flotte merkelapper du har laget. Enkle og fine ☺
Klem fra fru Strøm

renate sa...

Kjempefint, flott at du deler gode ideer:)