Sider

søndag 21. november 2010

Julegrisen

Jeg har kjøpt en julegris fra Maileg. Var den ikke flott??



Både jeg og Lille M er overbegeistret for mitt seneste kjøp! "Mamma, det ligne jo på Lotta sin bamse!" .. og det gjør den jo. Vi elsker historiene om Lotta fra Bråkmakergaten og det var vel kanksje derfor vi falt pladask for julegrisen!

Her har jeg begynt å forberede  juleforberedelsene... Neste helg begynner pyntingen! Jeg liker å pynte tidlig og ha jul i hele desember.
Hvordan er dine "pynte til jul- tradisjoner"??

Så morsomt at dere likte julekringlen. Den var så enkel å lage og resultatet ble så flott synes jeg. Det er bare å finne fram heklekroken jenter og sett igang å hekle!

Nå skal jeg ta meg en real bloggrunde. Det er lenge siden jeg har vært innom nå, så nå er jeg nysgjerrig på hva dere holder på med for tiden!

Klem fra
Isabelle

6 kommentarer:

Moccashusblogg sa...

Får en flotte Julegris slik vil ej me ha =) Her starta julepyntinga neste helg ej syns denne adventstida e kjempe koselig og eg bruka og ha det meste ferdig til 1 advent =) Takk for koselig kommentar inne hos meg klem fra monica

Janne sa...

JA, det ER jo Lotta sin gris jo!!! Åhh, den var koselig...:)
Ser du er klar for jula, gleder meg til å følge med på julestemningen framover! Tror vi skal begynne å pynte litt til søndag her også, selv om ikke det blir full pynting før like før julaften. Mannen protesterer... Så jeg får heller prøve å lure inn LITT hver dag;)

Klem, Janne

Karen sa...

:)n morro julegris...
Jeg gleder meg og til å pynte. Litt etter litt utover hele mnd. er vel min greie - kombinert med litt julebakst, så blir det bra...
Men i år får jeg vel se ann hva jeg får tid til innimellom all ammingen og bæringen :)

ha en finfin mandag...
*klem*

Therese fra huset med de rare i sa...

For en nydelig bamse!! Og ja den ligner virkelig på Lottas gris:) Herlig!!

Tee of Vinnord Cottage sa...

Så søt!!!! Den minner meg om Astrid Lindgren og Lotta!!! :) Hærlig var den, rett og sletten!

-Kamilla- sa...

For en nydelig julegris!! Den var kjempe søt!!
Ser du er kommet i julemodus du også, med bakst, hekla kringler og julegris. Og jule blogg har du også fikset :0) Kos deg så masse!!
*Klem*
-Kamilla-