Sider

onsdag 22. september 2010

Strikkelise

Jeg venter spent på pakken min fra Stoff og Stil.... som enda ikke har kommet! Det er nå 14 dager siden jeg bestilte. Bruker de virkelig så lang tid eller kanskje jeg må etterlyse den snart??

Jeg har bestilt en slik strikkelise til min Lille M. Hun har så lyst til å lære seg å hekle og strikke. Jeg tenke kanksje dette var plassen å begynne. Har aldri sett en slik før og aner ikke hvordan man bruker den. Nå når jeg søker på nettet så ser jeg jo at det finnes en hel verden men Strikkeliser der ute. :)
Er det noen der ute som har erfaring med en strikkelise? Lurer på om dette blir for vanskelig for en 5 åring??


Hilsen
Bjørkely

5 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Ingen erfaring med strikkelise, dessverre. Men pakker fra Stoff og Stil tar tid, jeg ventet to og en halv uke på min. De har en uke til å pakke og sende, også går det jo fort en uke på turen nordover. Du fikk vell ett sporingsnummer i bekreftelses mailen?? Da vil du finne ut hvor den er hen. PS! Den kan være innregistrert dagen før den sendes nordover, så det kan se ut som om den ligger to døgn før den sendes.
*Klem*
-Kamilla-

Bekka sa...

Husker at jeg hadde en sånn da jeg var liten, den var fra 50-tallet og hadde vært mamma sin da hun var barn. Aner ikke hvor liten jeg var og husker ikke noen teknikk, men tror ikke det var så fryktelig komplisert hvertfall, og det følger jo sikkert med en liten bruksanvisning :)
Hilsen fra Bekka

tinemari sa...

Tror du kan begynne å etterlyse... Bestilte derfra for litt siden og fikk pakken på under en uke. Har også vurdert å bestille en strikkelise i neste bestilling :)

Tove sa...

Hei hei
Fant deg på boligpluss.
Sist jeg bestilte fra Stoff og Stil gikk det et par uker, ihvertfall. Kjedelig med lang ventetid når man gleder seg til å ta fatt på et nytt prosjekt.
Husker disse strikke lisene fra jeg var liten. Egentlig veldig enkelt. Men elendig til å forklare.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Mamma sa...

Strikkelise er ikke så vanskelig. Du må sikkert hjelpe helt i starten.
Det ser ut som det er en liten en, da kan hun strikke smykker eller armbånd f.eks.! :D
Lykke til!