Sider

torsdag 30. september 2010

Erica

Høsten er her!
Jeg har begynt å hente høsttekstilene opp fra kjelleren og jeg lurer på om det er på tide å ta ned de tynne, hvite gardinene og henge opp litt tykkere og "lunere" gardiner.  Det begynner å bli bra kaldt om kveldene og vi har hatt frost noen netter så jeg synes det er på tide men litt lunere gardiner. Hvordan er det med dere der ute har dere begynt å forvandle stuene mot høsten?


Ute har jeg kastet de forfrosene sommerblomstene som har stått så alt for lenge nå. Jeg har erstattet dem med Erica. De kostet  bare 20 kr på Rema og jeg kjøpte bare tre stykker. Da jeg kom hjem så jeg jo at jeg kunne jo ha kjøpt i hvert fall tre til! Så senere samme dag dro jeg til butikken men da var de fri :(
Så disse får holde.


Klem fra
Bjørekly

5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Her er sommargardinene bytta ut med haustgardiner og sommartepper og puter er tatt vekk☺ Lyng er også pynta med utanfor døra-koseleg☺

Klem M♥

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Jeg kan trygt skilte med at jeg har gjort INGENTING med de døde sommerblomstene ute, og kommer nok ikke til ågjøre det heller.

Er ganske imponert over dere som gjør det, for det er så fantastisk fint med dekor rundt husene til alle årstider ♥ KJEMPEKOSELIG ♥

Bettum Villa sa...

Ja, her gjør også høsten sitt inntog. Fikk pyntet opp med trollhassel i går og i dag var jeg og kjøpte falske lyng på europris. De er kjempe fine!

Klem Madelén

Daisys home sa...

Her forandres det litt på stuen rett som det er..Men har planer om å få opp de sorte /hvite panellengdene som jeg liker aller best..snart.Erica er jo en nydelig plante..bare man husker å vanne de..noe jeg har glemt..hi..hi.Så måtte bare kaste de.Så bloggen din inne på Bolig Blogg ,så morro.Ha ei fin helg,klem sissel

Unknown sa...

Har vurdert å bytte gardiner jeg også, sikler fælt på noen gardiner fra Jeanne D'arc Living, men de er så dyre....kanskje jeg skal ønske meg dem til jul?
Jeg har også endelig fått Erica'ene dit de skal, gubben kom nemlig hjem med en hel pappeske for en stund siden (*sjokk*)
Godt å få ryddet vekk siste rest av sommeren også:) Det er koselig å gjøre det litt lunere innendørs når høsten melder sin ankomst;)