Sider

torsdag 22. juli 2010

Kongelig sjokolade

Jeg var sikkert ikke den eneste som satt og gråt mine modigste tårer da Kronprinsesse Victoria og Daniel ga hverandre sitt ja tidligere i sommer.Det var et skikkelig eventyr bryllup fult av  ekte kjærlighet.
 Da jeg kom over denne esken med konfekt så måtte jeg jo bare kjøpte den. Så har jeg på en måte tatt en liten del i den store begivenheten jeg også..




Esken var så nydelig dekorert både på utsiden , innsiden og baksiden. Se det flotte bilde av dem på broen,
skikkelig romantisk spør du meg.
Sjokoladen var forresten også nydelig og snart er den tom... jeg blir jo aldri å ha hjerte til å kaste esken
kjenner jeg meg selv rett. Den bli nok sikkert brukt til noe på hobbyrommet, tror jeg.



Jeg forstetter ferien min med en bok hvor handlingen er lagt til Sverige. Den virket så morsom og koselig. Den handler om to gamle søstre som begynner å selge potensmiddel via postordre for å skaffe seg penger til et innendørs toalett.
Jeg tror den er bra!


Klem fra
Bjørkely 

4 kommentarer:

mimmi-leone sa...

Sjokolade smaker godt,og sikkert enda bedre med en dose romantikk ved siden av.

Og boka holdt jeg på å kjøpe, du må fortelle meg om den er verdt et kjøp!

Ønsker deg en nydelig dag!

Hilsener fra Mimmi-Leone

Sulvis sa...

Jeg har lest boken - den er veldig søt. :)

-Kamilla- sa...

Å, sånn sjokolade har jeg også kjøpt :0) Men har ikke åpnet den enda, sparer til en fin "anledning". Gleder meg nå siden du likte de så godt :0) *Klem*
-Kamilla-

Musefletta sa...

Sjokolade er aldri feil =)
Og det bildet på broen var virkelig nydelig. Gleder meg til å høre om boken var bra! :)