Sider

søndag 30. mai 2010

Tro, hopp, kjærlek

Hei, hei!

Jeg vil bare begynne å si tusen takk for alle de hyggelige kommentarene om det hekla pleddet mitt. Det var artig at dere likte det, jeg er nå i alle fall veldig stolt av det.

Ville vise dere et skilt jeg kjøpte da vi dro en dagstur over grensen for noen uker siden. Jeg er jo veldig glad i skilt, og dette måtte jo selvsagt få bli med hjem.  Jeg kom over en søt liten butikk, som solgte alt fra GG til madonnaer. Dit skal jeg definitivt tilbake neste gang vi drar over grensen.
Ellers så har vi hatt en fin helg. Jeg har heklet, og surfet nettet på jakt etter nye hekleoppskrifter og i den formbindelsen har jeg kommet over en del flotte håndarbeidsblogger. Det er utrolig hvor mange kreative og flinke  sjeler det sitter rundt om i landet å lager de nydeligste ting.
Jeg har funnet noen små hekle prosjekter som jeg driver på med nå, til Lille M selvsagt.

Ønsker dere alle en fin søndag videre!

Bjørkely

8 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Så fint skilt! Oi, over grensen?? En slik butikk?? Oi...oi... Kan jeg spørre hvor den ligger?? *Smile* Kos deg med heklingen!
*Klem*
-Kamilla-

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Vakkert pledd, jeg er så imponert over alle som kan hekle og strikke, for det kan ikke jeg:-) Nydelig skilt!
God søndag til deg:-)
Hilsen Jeanette

@afjo72 sa...

Koselig skilt :o)) Og jeg henger meg på resten og digger hekleteppet ditt i forrige innlegg!!

Veronica sa...

For ett herlig skilt, og ett nydelig pledd i forrige innlegg! Takk for at du deltar på give away hos meg!:)

Audhild sa...

Så fint skilt!
Teppet ditt var bare NYYYYYYDELIG,de deilige fargene da!

Daisys home sa...

Så skjønne ting du har shoppet!Og så over grensa..Ha en flotters dag,klem sissel

strikkedilla sa...

Kjempefint pledd under. Holder faktisk på med det samme pleddet som langtidsprosjekt. Det går litt tregt. Du hadde valgt nydelige farger.

strikkedilla sa...

Det hvite hekla sjalet er etter eget hode. Begynte med 8 luftmasker og lagde ring.2 rad -8 luftmasker, 1 stav og buen, 4luftmasker og 1 stav i samme ring= 2 ringer, snu. 3 rad - fortsett på samme måte og det er da tre buer. Heklet slik til ønsket lengde. Heklet fra høyre siden ca 10 luftmaskebuer inn, snudde, og heklet en luftmaskebue mindre pr. omgang. Dette for å få sjalet langt i endene slik at det faller fint ned på sidene foran. Gjorde det samme på venstre side etterpå. Vet ikke om du skjønte den rare beskrivelsen her. Sjalet ble liksom til på veien.