Sider

mandag 22. februar 2010

Vår i stua

I dag har jeg vært på shopping på Kiwi faktisk!
Der kom jeg over disse nydelige lysene.
Greide ikke bestemme meg for farge så jeg kjøpte et av hver.
Jeg har lengtet etter farge i stuen, og disse lysene var
 morsomme innslag blandt alt det hvite, grå og svarte.




Ellers så går det nesten ikke være ute i det flotte vinterværet.
Det er kaldt , rundt 18 minus, og vind..
Brrr.. det er bare å holde seg inne.
Har koset meg med te og gamle Boligpluss sommer/vår utgaver :)
Greier ikke kvitte meg med de bladene. Har flerfoldige bunker nå..
... og snart ingen plass å ha de på, men de skal få bli enn så lenge.

Har surfet på Trines Mektige Matblogg... nam nam.
Kanskje det blir gratinerte pastaskjell med sprøstekt parmaskinke i morgen?

Bjørkely

5 kommentarer:

Lillan sa...

Hei

Innom for å ønske deg en flott uke:)

klem Lillan

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Nydelig farge:-)
Jeg var på Trines mektige matblogg i går, og det ble en deilig torskerett:-)
Jeanette

-Kamilla- sa...

Flotte farger på lysene dine :0) Hos meg går det i dus rosa og lyse grønt for tiden :0) Må ha litt vårstemning inn i huset, venter veldig på våren nå! Kos deg videre, ha en flott uke :0) *Klem*
-Kamilla-

Daisys home sa...

Kjempeflott den fargen!takk for gratulasjon,og ja det var morro å få tipset på trykk,selv om det ikke ble prmiert.klem sissel

LYKKEBO sa...

Den fargen liker jeg! Og godt med litt vår...begynner lengte litt nå..
God kveld i stuen til deg min venn:)