Sider

mandag 15. februar 2010

flotte gaver

Ville bare vise fram hva jeg fikk til valentins/morsdagen i helgen.
Samboeren hadde slått på stor trommen og kjøpt meg masse fint.

Veske og matchende skjerf. Det er bra å se at han tar hintene mine ;)
Skjerfet er blitt en klar favoritt, har hatt det på meg på jobben i dag..
..følte meg så lekker atte..


Eller så fikk jeg en nyyydelig kopp, men bilder av meg og Lille M. På koppen sto
det "Verdens beste mamma". Lille M var helt enig.. jeg var det!
Eller så fikk den spillegale( jeg) et nytt mario spill til Wii`en.
Til glede for bare store og små!

Tusen hjertelig takk for de flotte gavene S!

Bjørkely

6 kommentarer:

Therese fra huset med de rare i sa...

Oi skal sannelig si du har fått mye fint!!! Heldig du er:)

OG Mario spillet er gøy :D :D

Kos deg med spillingen ;)

Jannes lille sted sa...

Så masse fint du har fått da:)

Ha en flott uke
Klem Janne Merethe

Daisys home sa...

Masse fint du hadde fått!Kos med spill som engasjerer hele fam.Klem sissel

Lykkeliten sa...

Så masse fint du fikk=)
Utrolig koselig med mario! Ingenting er så gøy som når hele familien spiller og har det gøy sammen!=)
Ha en super uke!

Torilpia sa...

Så heldig du er :o) Ble mest misunnelig på Mario-spillet jeg da .. hihi .. elsker å spille spill .. :o)

Nydelig veske og skjerf - flink mann du har som plukket ut dette :o)

Kruset er jo en ekstra fin gave da .. kjempekoselig :o)

Håper du har hatt en flott helg forøvrig og at du får ei super ny uke - klemmer!!

-Kamilla- sa...

Nydelige ting du har fått. Skjerfet var jo såååå fint, skjønner godt du føler deg lekker jah! Og matchende veske, flink mann du har. Ikke alle som klarer det, selv med veiledning... Er helt sikker på at du er verdens beste mamma for frøkna di ;0) *Klem* -Kamilla-