Sider

søndag 17. januar 2010

Skal, skal ikke??

Halloen alle sammen!
Jeg er frisk..nesten! Bihulene er bra, ryggen... trenger en dag eller to ...og så er
jeg så godt som ny. Må si det sliter på humøret, det å være syk og må holde seg i ro.
Men heldigvis er jeg myyyyye bedre nå!



Dagene her nord blir bare lysere og lengre for hver dag som går, og det merkes
også på humøret.
Jeg fortsetter mine runder hjemme og ordner og fikser.
Dette er hyllen over TV`n... ja jeg liker å innrede symetrisk! :)
Noe mamma alltid mobber meg litt for.. men jeg må ha det slik for å ha ro og orden

Uansett.. Jeg hadde et spørsmål til alle dere der ute!
Som dere ser har jeg sinkhuset mitt enda oppe. Jeg bare elsker det!

ER SINKHUS EN JULETING ELLER IKKE?
har dere deres sinkhus oppe enda eller??

Bjørkely

PS; jeg vant den lille overraskelsen inne hos Mitt lille krimskrams!
Gleder meg til pakke i posten!! :)

14 kommentarer:

Anonym sa...

mine sinkhus er fortsatt framme og jeg hadde tenkt å ha dem framme hele tiden.tenkte jeg skulle bruke dem ute også til sommers på verandaen.synes de er så korselige.å så absolutt ikke en juleting,vil jeg si da:)klem

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Huset på terrassen sa...

Fin hylle du viser og god bedring! Jeg har sinkhuset mitt fremme hele året, syntes de er for fine til å stå i skap og absolutt ikke bare en juleting. Ha en super søndag:) Klem Linda

Janne sa...

Så godt å høre at formen er stigende! Det er utrolig kjedelig å være syk...
Hadde jeg hatt sinkhus, skulle jeg hatt det framme hele året; definitivt og absolutt!!! ;)
Forresten enig med deg; symetri gir ro i sjelen...hihi!
Klem fra meg

PS: Pakken er klar, håper postmannen bringer den vel framme hos deg i løpet av uka...

home 4us sa...

Hei på deg

Jeg synes godt sinkhusene kan få lov å stå fremme hele året.

God bedring, ikke noe særlig å hangle!

camillaslykke sa...

Hei..
Sinkhuset kan fint stå fremme hele året, syns jeg da! De er jo så vakre i seg selv...:)
Ikke bra å være syk.. God bedring!!
Klem

Daisys home sa...

Jeg har fremdeles mine Zinkhus fremme og det har jeg tenkt å ha også framover.Vil ikke si at disse er spesielt juleting nei,så synest du skal la de stå fremme hele året.God bedring til deg,ikke noe særlig å være i sånn dårlig form.Jeg kjenner jo til det så alt for godt.Bedringsklem Sissel

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg har akkurat kjøpt mitt første sinkhus og jeg er enig med de andre; Kan absolutt stå framme utenom jul også!

Christine Louise sa...

Nydelig zinkhus, kan absolutt stå fremme :)

Klem fra meg..

Anette Willemine sa...

Jeg har ikke et selv, men jeg synes absolutt det kan få stå fremme hele året. Det vil sikkert gjøre seg veldig fint ute på en terrasse en sommernatt. Da kan man jo feks. sette det på et fat med gjenstander som du forbinder med sommer og sol.

Ønsker deg en deilig start på uken!

Klem fra Anette Willemine

LYKKEBO sa...

Hei på deg:)
Godt du er på bedringensvei!
Likte hyllen din kjempe godt, og fint med synmetri..(mamma "mobber" meg fordi jeg har nesten to av alt!!hehe) Mitt sinkhus står fremme!Og det blir stående;)

Klem

Torilpia sa...

Slike hus kan du vel ha fremme hele året vel .. lekkert når det lyser fra dem :o) Har bare en rød julevariant selv - og det har jeg pakket vekk nå.

Godt at du nesten er restituert etter sykdom :o)

Symmetri er en fin ting - bortsett fra når man begynner å flytte rundt på duker når man er borte etc. Eller på cafeer - søsteren min liker å flytte ting slik at de ikke har symmetri - bare for å erte meg .. hihi ..

Ha en flott tirsdag - klem!

Marthe sa...

Sinkhus er absolutt helårspynt spør du meg! God bedring til deg!

-Kamilla- sa...

Klart du skal :0) Sinkhusene er jo flotte, nyt å tenne lys i det mens du enda kan! Snart er det lyst hele døgnet... Kjenner jeg gleder meg til sommeren! *Klem*
-Kamilla-