Sider

lørdag 12. september 2009

Høst pute...


Høster er definitivt her. Det er kaldt, vått og stormfult. Luften er klar og kald, og solen varmer ikke som den har gjort. Inne tennes det lys og drikkes te, så høsten har jo sin sjarm den også.
Jeg har vært på Kremmerhuset og kikket litt rundt i butikken. De har altså fått så mye flott. Jeg måtte kjøpe med denne puten, synes den var så flott. Elsker tekst på tingene mine!



Ellers så går nå dagene fort. Her skal det skiftes gardiner i alle rom i helgen. Tynne lette gardiner skal byttes ut med litt tettere og lunere gardiner. Det blir mye stryking i dag!
Ønsker dere alle en god helg!
Bjørkely

8 kommentarer:

meaningmoon sa...

kjempeflott pute med nydelig dikt!

Vår lille hage sa...

Kjempefin pute ! Kjekt med noe nytt !

Christine Louise sa...

Nydelig pute.. De har så masse flott på kremmerhuset :)

Ha en flott lørdag.

Klem fra meg..

Daisys home sa...

Knallfin pute!jeg har jo fullstendig Putedilla da...blir liksom aldri nok av den sorten.Dette var jo noe nytt,med tekst på.klem

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Så nydelig blogg du har, første gang jeg er innom deg! :-) Og takk for hyggelig kommentar. Slenger deg til i blogglisten min jeg, bestandig så hyggelig med nye bloggvenner!

Den puten fra kremmerhuset har også jeg sett på, den er nydelig!

Ha en fin høstkveld!
Klem Jorid

Tina sa...

Fin pute, ja det gjør seg med tekster på pynteting. Alltid morsomt med noe nytt!

LYKKEBO sa...

Koselig benk-og flott pute! Jeg å har en "greie" for ting med tekst!hihi... Gledere meg til se nye gardiner:)

God ny uke:)
Klem

Janne sa...

Høsten er den beste unnskyldningen for innekos:) Puta di var nydelig!
Klem, Janne