Sider

tirsdag 2. juni 2009

Før og etter: Lysestake

Det har vært stilt fra denne kanten i en stund nå. Vet egentlig ikke hva jeg bedriver med nå, men en ting vet jeg og det er at dagene går fort. Jeg har full nedtelling til ferie! Bare 17 dager igjen. Jeg har masse planer for ferie ukene. Jeg har mye jeg skal fikse og ordne på. Stua er nr en, den skal males i en litt lysere farge.... gleder meg til å gå i gang...

Jeg har vært på loppis igjen, og der fant jeg denne lysestaken med glasskuppel i messing. Messing passer ikke helt inn hos meg så den måtte nok sprayes! :) (Det er den snille samboeren min som ordner sprayingen...)
Slik ser den ut nå. Den har fått en fin sølvfagre og den ble straks mer moderne og ikke minst ble den jo kjempe flott. Gleder meg til å tenne lys og se hvordan det blir...
Foreløpig har jeg ikke funnet den rette plassen til den, men det ordner seg nok etterhvert!
Ønsker alle sammen en flott uke videre!!
Klem fra meg

6 kommentarer:

Ragnhild S sa...

Kjempefin:)

Blir nok digg med ferie! Kjenner jeg gleder meg jeg også! -Hatt så digg vær i det siste og da frister ikke jobben særlig..

Ha en strålende tirsdagskveld:)

Loppeklem

Brocante sa...

Er det sink spray? Ser at så mange bruker det - det ble i alle fall veldig fint.

Ida sa...

Naice!

Jeg får ikke til dette med lakking jeg.. haha.. men så har jeg jo akkurat turt å ta frem malerkosten ;-D

ha en flotting helg! Klem

LYKKEBO sa...

ble helt ny med sølv! å det er herlig med ferie...*drømmer***

Klem

meaningmoon sa...

Sååå fin den ble, det gjør seg med litt spray!!:) Har gått litt amokk her også med spraybksen hehe...

Ha en trivelig uke:)

Husdraumen/Anita sa...

Den ble jo kjempe fin!
Elsker å se før og etter prosjekter, klikker ivrig på alle dine her inne nå:)

Smil fra Anita