Sider

søndag 15. februar 2009

Tallerkenhylle( fra uventet hold)

Jeg har fått tak i en tallerkenhylle(fra uventet hold). Har vært på utkikk etter en lenge, på loppemarkeder, bruktbutikken og på finn. Det var ikke på noen av disse plassene jeg fikk tak i en. Det var mamma som sa til meg en dag, etter hun hadde lest på bloggen at jeg hadde så lyst på en, om jeg var klar over at mor(bestemor) hadde en flott tallerkenhylle som hun ikke brukte.
NEI, det visste jeg ikke. Jeg suste bort til mor (som bor 100 meter borti veien) og hun kunne dra fram en flott, ferdig malt tallerkenhylle fra kottet. Det var bare å gå hjem og henge den rett på veggen! Jeg er strålende fornøyd.
Hadde lyst til å henge den på Lille Ms rom, men jeg ble litt egoistisk og hang den på kjøkkenet.
Jeg har prøvd maaange ting og tang i hyllen og det eneste jeg er sikker på er at på nederste hylle skal te krukkene mine stå...


Med mine ovale fat og tekopper??


med ovale fat og urtekrukker?

med serverings fat og tekrukker?

med urtekrukker og fargerike eggeglass??

Jeg greier ikke bestemme med hva jeg likte best. Noe var veldig praktisk med kanskje ikke så dekorativt og omvendt...
hjelp meg!
Hva synes DU var finest?
Det var for mye helling i hyllen så kokebøker og bilder utgår dessverre...


Hilsen meg!

6 kommentarer:

Det Lille Hvite Huset sa...

Det var en flott hylle!!! Tror jeg likst best "ovale fat og tekopper"
..ønsker deg ellers en fin uke.

Huset i skogen sa...

Så kjekt! Jeg har en som jeg bruker til bokhylle, men skulle gjerne ha hatt flere.
Må si at jeg likte de ovale fatene best (bilde nr 1)

Ha en flott kveld:)

home 4us sa...

likte nr 2 best:)

Jannickes Hjemmekos sa...

Det var en fin tallerkenhylle. Jeg har utfordret mannen min til å lage en til meg. Jeg likte best bilde nr. 2. Hva om du hadde hengt opp noen kroker under hyllen eller en kneggrekke på veggen under hyllen (malt i samme farge som hyllen) og hengt koppene fra bilde nr. 1 der? Tror det hadde gjort seg.

Christine Louise sa...

Så utrolig flott da :)
Tror jeg likte best bilde nr 1 :)

Klem

Miss.T sa...

Nydelig hylle !! Flax at din mor hadde lest du ville ha en slik da : ) Likte best bilde nr 1 jeg.

Ha en flott dag.